Bezpieczne zakupy | 99% pozytywnych opini | Wsparcie na każdym kroku

Odnowienie licencji VMware krok po kroku

Jak wygląda proces odnawiania subskrypcji/ wsparcia technicznego?

Proces odnawiania subskrypcji / wsparcia technicznego na produkty dostępne w VMStore przebiega sprawnie i pozwala dłużej cieszyć się z aktywnej subskrypcji oraz pomocy technicznej. Mają Państwo do wyboru kilka opcji, które w niektórych wariantach umożliwiają uzyskanie atrakcyjniejszej ceny. Poniżej podajemy szczegółowe informacje dotyczące przebiegu procedury i możliwości, z jakimi się wiąże.

Zgłoszenie zapytania o odnowę subskrypcji / suportu odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się na naszej stronie. Po wysłaniu zapytania opracowywana jest wycena. Obowiązkowym polem do wypełnienia na formularzu jest numer kontraktu. Im więcej pul zostanie wypełnionych oraz im precyzyjniej zostaną określone potrzeby dotyczące wyceny tym precyzyjniejsza będzie wycena.Jeśli posiadają Państwo kilka licencji do odnowienia, prosimy o wpisanie kilku numerów kontraktów.

W przypadku pytań bądź wątpliwości nasi specjaliści służą fachowymi poradami w wyborze odpowiednich rozwiązań, by kompleksowo odpowiadały potrzebom każdej firmy.

 

Gdzie znaleźć numer kontraktu?

Numer kontraktu jest niezbędny przy zapytaniu o odnowienie subskrypcji i supportu. Zazwyczaj jest to numer zaczynający się od cyfry 4, składający się z 9-10 znaków. Znajduje się on w kilku miejscach:

  1. Na 90/60/30/15 dni przed wygaśnięciem kontraktu VMware przesyła na maila administratora licencji wiadomości informujące o zbliżającym się terminie wygaśnięcia subskrypcji i suportu. W tytule takiego maila podany jest numer kontraktu.
  2. Numer kontraktu można również znaleźć w pierwszej kolumnie tabeli, która znajduje się na potwierdzeniu realizacji oryginalnego zamówienia wysłanego przez VMware Order Management Team.
  3. Innym sposobem na znalezienie numeru kontraktu jest wejście na my.vmware. Po zalogowaniu należy wejść w „Support” znajdujące się w prawym górnym roku. Następnie klikamy „Support contracts” na którym znajduje się lista posiadanych przez Państwa kontraktów.

 

Na jaki czas przedłużyć licencję? Jaki rodzaj licencji wybrać?

Każdy klient ma możliwość wyboru czasu trwania licencji. Wsparcie może być odnowione zgodnie z możliwościami dla danego produktu, zazwyczaj jest to okres 1 roku bądź 3 lat.

Podobnie jak w przypadku zakupu suportu i subskrypcji, tak i przy jej odnawianiu istnieje możliwość wyboru poziomu wsparcia technicznego (oprócz subskrypcji do licencji Essentials Kit). Wyróżniamy dwa poziomy wsparcia – podstawowe (Basic) lub bardziej rozbudowanego, z szybszym czasem reakcji – produkcyjne (Production)

Basic:

  • Telefoniczne i mailowe wsparcie świadczone w trybie 12h x 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku).
  • Nielimitowana liczba zgłoszeń.
  • Zdalne wsparcie.
  • Możliwość podania 4 nazwisk osób uprawnionych do kontaktu w sprawach dotyczących wsparcia technicznego.
  • Dostęp do dokumentacji, zasobów technicznych, bazy wiedzy i forów dyskusyjnych.
  • Uaktualnienia oprogramowania i patch’e.
  • Możliwość podniesienia używanej wersji produktu do wersji najnowszej, oferowanej przez producenta w kanale sprzedaży.

 

Production:

  • Telefoniczne i mailowe wsparcie świadczone w trybie 24h x 7 dni w tygodniu
  • Szybszy czas reakcji w przypadku krytycznych problemów ("Severity 1 – 30 min").
  • Nielimitowana liczba zgłoszeń.
  • Zdalne wsparcie.
  • Możliwość podania 6 nazwisk osób uprawnionych do kontaktu w sprawach dotyczących wsparcia technicznego.
  • Dostęp do dokumentacji, zasobów technicznych, bazy wiedzy i forów dyskusyjnych.
  • Uaktualnienia oprogramowania i patch’e.
  • Możliwość podniesienia używanej wersji produktu do wersji najnowszej, oferowanej przez producenta w kanale sprzedaży.

 

Po wygaśnięciu wsparcia VMware nalicza opłatę (tzw. reinstatement fees). Rezygnując z jej uregulowania, traci się dostęp do pomocy technicznej oraz darmowych aktualizacji oprogramowania.

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami!

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszymi specjalistami, którzy wyjaśnią Państwu procesy zakupu i licencjonowania produktów VMware.